BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 1, 2009

ახალი მე ...

ჩემი ახალი მეს ჩამოყალიბება დაიწყო იმით რომ დასასვენებლად წავედი... უფრო დავმშვიდებულიყავი და საფიქრელად უფრო მეტი დრო მქონოდა... მაგრამ ჩემი "ახალი მე" ჯერ კიდევ ჩამოყალიბების გზაზეა... პირველი ნაბიჯები გადაიდგა ჩემ ვიზუალური მხრით – რომ შევცვალე მაკიაჯი,

ჩაცმის სტილი,

ახალი პრიჩოსკა

და

თმის ფერი... 

შინაგანად კი – 

შევცვალე ხასიათი,

აღარ ვარ ძალიან გულჩვილი,

ყველაფერს უფრო რეალურად ვუყურებ,

შეიძლება ითქვას გავხდი უფრო მკაცრი...

ადრე თუ ვინმეს ძალიან ბევრს ვპატიობდი, ეხლა აღარ.. შეიძლება ოდნავი უყურადღებობაც კი არ ვაპატიო და დიდიხნის ნაცნობი და ჩემთვის უსაყვარლესი ადამიანი დავკარგო...

მომწონს ასეთი ახალი მე – თაკო ...

კიდევ უფრო მეტვს ვიმუშავებ საკუთარ თავზე...

შევიცვლები კიდევ უფრო...

შეიძლება ბევრისთვის ჩემი ეს "ახალი მე" მიუღებელი იყოს და ვერ გამიგოს, დამკარგოს.. მაგრამ ადამიანების დაკარგვასაც მივეჩვიე... 

ჩემი "ახალი მე"–თი ვიწყებ ახალი ცხოვრების სტილს... სადაც ყველაფერი სხვანაირად იქნება... 

რამოდენიმე პოსტის წინ ვწერდი კიდევაც.. ვიწყებ ახალ ცხოვრებას.. ხოოდა ესეც ჩემი პირველი ნაბიჯები...

ეს ჩემი ახალი თმის ფერი :

8 comments:

naaat said...

people never change :D

Roisin said...

arvici akamde rogori iyavi, magram exla good!!!gamoiyurebi))

TakOsHkAoOo said...

ნააატ – ნუ ხო მართალი ხარ.. მაგრამ დროებით ხო მაინც :">

როსინ– გმადლოობთ

Anonymous said...

vizualurad shecvla dzalin advilia, magram ai shinaganad rtuli, tumca shesadzlebelia, gadacharbebis gareshe, da axlobeli adamianebi arasodes ar unda dakargo, ert dges sheidzleba arvin agar iko shen irgvliv, yvelaze dzvirfasebi yoveltvis gverdit unda ikvnen da wlebshi shemdeg ro gadaxedav naxav ro marto "narchebvi" xalxi gyavs,sayvarlebi da shenianebi, ase rom ragac problemebis gulistvis romelmac gibidzga amisken ar unda gaimarjvon da axloblebi ar unda dagakargvinon :)

Kate said...

ძალიან კარგად გამოიყურები.
დაგეტყო ეს ცვლილება, მაგრამ ტუჩებს ნუ პრუწავ :D


ხოდა, მთავარია შინაგანად შეიცვალო.
თუ გინდა ოღონდ.

ღირს კი შინაგანად შეცვლა???

არვიცი...

TakOsHkAoOo said...

გოგო არ ვპრუწავ რაღაც ეგრე გამოვიდა.. პირველი არ ხარ ვინც ეგ მითხრა :)))
ჰეჰ ..
შინაგანად...
რავიც..
შეიძლება..
შეიძლება არა..
უბრალოდ არ მინდა რამე არასწორი ნაბიჯი გადავდგა რაგაც მდგომარეობების და გამო...
ჯერ მხოლოდ იმიჯით შემოვიფარგლები )

Sweet said...

მშვენიერი ფერია! ;)



რა ლამაზი სკინი გაქვს ბლოგზე :)

taa said...

ძალიან კარგად გამოიყურები